شال ترند | 5 مدل شال ترند تابستان 1402
Views 250 بازدید
Calendar icon 1 سال پیش

شال ترند | 5 مدل شال ترند تابستان 1402


شال‌های ترند تابستان


شال یکی از بخش‌های مهم و تاثیر گذار برای یک استایل است و از آنجایی که فاصله نزدیکی با پوست صورت دارد می‌تواند به جذابیت و زیبایی کمک شایانی کند پس باید از رنگ‌ها و طرح‌های استفاده شود که با رنگ پوست و موی شما سازگاری داشته باشد. علاوه بر طرح و رنگ زیبا باید بافت و جنس آن راحت و سبک باشد تا در زمان استفاده از آن احساس کلافه‌گی نکنید.در ادامه با ما همراه باشید تا ۵ مدل شال‌های ترند و مناسب تابستان را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها حس بهتر و جذابیت بیشتری داشته باشید.


معرفی ۵ مدل شال ترند تابستان ۱۴۰۲

در تابستان به دلیل داشتن روزهای گرم بهتر است از لباس های استفاده شود که حس گرما را کمتر منتقل کند از این جهت بهت است که در این فصل از لباس های نخی و خنک در پوشش خود استفاده کنید که علاوه بر استایل زیبا حس بهتری در این فصل گرم به شما می‌دهد. شال‌های نخی یکی از مناسب ‌ترین گزینه‌های برای فصل تابستان است که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود بوده و به دلیل داشتن تنوع بالا در طرح رنگ به راحتی با هر نوع لباسی ست می‌شود‌. بطور کلی سال‌های نخی انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها مناسب با نوع پوشش و استایل خاصی است که اگر مدل درست را انتخاب کنید می‌توانید یک استایل شیک و خاصی داشته باشید.

شال‌های تابستانی دارای پارچه‌های سبک و خنک بوده و بیشتر از رنگ‌های روشن و طرح دار در این مدل شال‌ها استفاده می‌شود که ۵ مورد از پر طرفدارترین و ترندترین شال‌های تابستان ۱۴۰۲ شامل انواع زیر است:

شال‌های نخی

شال‌های نخی یکی از اکسسوری‌های  همیشه ترند و جذاب هستند و به دلیل بافت لطیف و سبکی که دارند برای فصل تابستان بسیار مناسب است. این مدل شال یکی از بهترین و محبوب ‌ترین مدل شال‌های تابستانی بوده که علاوه بر بافت سبک و خنکی که دارد دارای ایستادگی خوب و مناسب است. شال‌های نخی انواع مختلفی دارد که هرکدام از مدل‌های آن را می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف استفاده کنید. شال‌های نخی شامل انواع مختلفی نظیر نخ ابریشم، پیلیسه لمه‌دار، منگوله‌دار، پفکی و پیلیسه است که هر کدام از این مدل‌ها طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و جذابی دارد که به راحتی با انواع لباس‌ها ست می‌شود و یک استایل شیک و جذابی را به شما می‌بخشد.

شال‌های نخ حریر

یکی از شال‌های لوکس و جذاب که استایل خاصی به شما می‌دهد شال‌های نخ حریر است. بافت این مدل شال از نوع بسیار سبک و راحت است و برعکس شال‌های حریر اصلا حالت سر ندارد و ایستادگی خوبی دارند. این مدل شال در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود است که به شما این امکان را می دهد که متناسب با هر نوع لباس و موقعیت اجتماعی به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. اگر به دنبال یک استایل راحت ، خنک و شیک هستید استفاده از شال‌های نخ حریر می‌تواند کمک بزرگی به شما کنند تا جذابتر بنظر برسید.



شال لینن

پارچه این مدل شال به دلیل بافت خنک و منافذ بازی که دارد برای تابستان بسیار مناسب است و یکی از مدل‌های لوکس و جذاب بوده که در طراح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود است. در طراحی این ‌شال‌ها از کیپور، پارچه‌های خامه دوری و نگین‌های زینتی استفاده شده که جذابیت این مدل شال را چند برابر می‌کند و در زمان استفاده از این مدل شال استایل جذاب و شیکی به شما می‌بخشد.



شال شاین پتینه

این مدل شال یکی از جذاب‌ترین و ترندترین مدل‌های تابستانی است که به دلیل زیبایی فوق‌العاده بالایی که این مدل دارد در دنیایی مد و فشن هم از محبوبیت زیادی برخوردار است. در طراحی این مدل شال با استفاده از رنگ‌های روشن،تیره، مات و براق کننده جذابیت خاصی به آن می‌بخشند و جز شال‌های سایت دار است که برای مهمانی‌های و مجالس خاص بسیار مناسب است و با هر مدل لباسی به راحتی هماهنگ می‌شود و استایل جذاب و شیکی به شما می‌دهد.

شال بامبو

این شال دارای الیاف طبیعی و ارگانیک است و جلوی تعریق زیاد و حساسیت را می‌گیرد. این مدل  یکی از انواع شال‌های ترند و پرطرفدار تابستان بوده که نمای براق و زیبایی دارد. این مدل شال در عین سادگی دارای جذابیت ویژه‌ای است که در زمان استفاده از این شال استایل راحت، مجلسی و رسمی می‌توانید برای خودتان بسازید.

 

تا اینجا با ۵ مدل از شال‌های ترند و محبوب تابستان ۱۴۰۲ آشنا شدید و این شال‌ها به دلیل داشتن طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌تواند نیاز تمام سلیقه‌ها را رفع کند و به راحتی با هر لباسی هماهنگ و ست می‌شود. نکته بسیار مهم در زمان استفاده از این شال‌ها سازگار بودن با رنگ پوست و مو بسیار مهم است چرا که به دلیل نزدیک بودن سال با پوست صورت می‌تواند جذابیت چهره را چند برابر کند پس حتما در انتخاب طرح و رنگ دقت ویژه‌ای داشته باشید.

سخن پایانی

شال زنانه یکی از اکسسوری‌های محبوب است که اگر به درستی و مناسب با موقعیت مکانی انتخاب شود می‌تواند یک استایل جذاب و زیبا به شما ببخشد. شال‌های ترند ۱۴۰۲ دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی است که به دلیل بافت سبک و راحتی که دارند با تمام لباس‌ها به راحتی ست می‌شوند. به شرط انتخاب درست طرح و رنگ این شال‌ها می‌توانید یک استایل متفاوت و جذاب برای خودتان رقم بزنید.